فروش دستگاه جوانسازی پلک پلکسر پلاس مداریا

2 سال قبل در تهران
کد آگهی : 161086
    کشور/استانتهران
    شهرتهران

پلاسما به عنوان نخستین ابزار جراحی نرم در دنیا معرفی شده است که موجب جوانسازی، لیفتینگ و سفت شدن پوست می شود. هیچ برش و آسیبی به بافت اطراف وارد نمی کند و یا موجب انتقال گرمای ناخواسته نمی شود.
در پژوهش بالینی که (در مجله American Medical Association) روی 8 داوطلب در 3 جلسۀ درمانی و به مدت 3 هفته انجام شد؛ تمام صورتشان تحت درمان با پلکسر قرار گرفت.
قبل از هر جلسۀ درمانی کیفیت بازسازی اپیدرم، دوران نقاهت، التهابات پوستی ثبت شدند. از ضخامت پوست 6 بیمار قبل از درمان و 90 روز بعد از آخرین درمان نمونه گیری به عمل آمد.
نتایج: 3 ماه بعد از اتمام دورۀ درمانی محققان دریافتند که 37 درصد کاهش facial rhytids ایجاد شده و همچنین 68 درصد بهبود کلی در صورت اتفاق می افتد.
یک بیمار مبتلا به هایپرپیگمنتیشن موضعی بود، 30 روز بعد از اولین جلسه درمان بهبود یافت و هیچ اسکار یا هیپوپیگمنتیشنی مشاهده نشد. ارزیابی بافت شناسی 3 ماه بعد از درمان، کلاژن سازی های جدید را در ناحیه درمو اپیدرمال نشان داد، همچنین تراکم الاستین در ناحیه درم کمتر شد.
نشانی: تهران، خیابان شریعتی، خیابان دستگردی(ظفر)، قبل از خیابان فرید افشار، پلاک 216

امتیاز بده

کاریابی پزشکان مدجابز آگهی هایی را که مطابق قوانین کشور در حوزه استخدام و نیازمندی های پزشکان دندانپزشکان و داروسازان و سایر فعالان بهداشت و درمان دریافت میکند، منتشر و در اختیار مخاطبان قرار میدهد و در این بین هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. ما امکان سنجش کیفیت، صحت و اعتبار کالا یا خدمات آگهی شده را نداریم و تمام مسئولیت این موارد متوجه فرد آگهی دهنده میباشد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

نظرات کاربران