استخدام پزشک عمومی جهت همکاری در مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان ایرانشهر
 استخدام پزشک عمومی طرحی یا قراردادی جهت همکاری در مرکز بهداشت شهرستان باغملک

استخدام پزشک عمومی جهت همکاری در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود

7 ماه قبل در لرستان
کد آگهی : 265138
    کشور/استانلرستان
    شهردورود

شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود لرستان برای تکمیل کادر پزشکی خود در مرکز شهری روستایی چالانچولان به 2 نفر پزشک عمومی قرارادی و یا طرحی در قالب برنامه پزشک خانواده روستایی( از ابتدای مهر ۱۴۰۲) نیازمند است .
این مرکز شبانه روزی با جمعیت 11300 نفری دارای۴ پانسیون پزشک مجزا با تجهیزات کامل و 30 شب بیتوته که بین نفر پزشک تقسیم میشه سهم هر کدام ۱۰ شب
(فاصله تا مرکز شهر تقریبا ۲۵ کیلومتر)
حکم کارگزینی بیش از ۱۳۲۰۰تومان که مالیات و بیمه هم کسر خواهد شد
کارانه هم بین ۱۵ تا ۱۷ تومان (که مالیات از ۵ درصد به بالا کسر میشود بصورت پلکانی) و بسته به تعداد جمعیت تقسیم شده بین پزشکان و دهگردشی و … متفاوت خواهد بود در مرکز بیتوته حقوق به تعداد بیتوته بستگی داره. این مرکز دارای پرستار صبح و عصر و سایر خدمات دندانپزشکی و مامایی و مراقب ناظر و…. دارد.
درصورت وجود ۳ پزشک ۷ روز آف هم لحاظ خواهد شد.
جهت اطلاع بیشتر «فقط ساعت اداری» با شماره تماس درج شده در آگهی تماس حاصل بفرمائید .(آقای شریفی- مسئول گسترش)

امتیاز بده

کاریابی پزشکان مدجابز آگهی هایی را که مطابق قوانین کشور در حوزه استخدام و نیازمندی های پزشکان دندانپزشکان و داروسازان و سایر فعالان بهداشت و درمان دریافت میکند، منتشر و در اختیار مخاطبان قرار میدهد و در این بین هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. ما امکان سنجش کیفیت، صحت و اعتبار کالا یا خدمات آگهی شده را نداریم و تمام مسئولیت این موارد متوجه فرد آگهی دهنده میباشد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

نظرات کاربران