استخدام دستیار دندانپزشک در اصفهان

1 سال قبل در اصفهان
کد آگهی : 217832
    کشور/استاناصفهان
    شهراصفهان

یک مطب دندانپزشکی معتبر در استان اصفهان، شهر اصفهان جهت تکمیل کادر خود نیازمند دستیار دندانپزشک خانم بصورت تمام وقت می باشد.

پنجشنبه صبح، شنبه تا چهارشنبه سه تا نه

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم مشخصات خود (نام، سن، تحصیلات، وضعیت تاهل، شغل و تحصیلات والدین و همسر، سابقه ی شغلی (داشتن یا نداشتن آن مهم نیست، فقط عنوان، مدت و دلیل ترک آن شغل)، خیابان اصلی محدوده ی سکونت، محدودیت خاصی اگر دارید (مثل بیماری، معلولیت، زمان محدود، اشتغال به تحصیل، شرایط خاص مورد نظر و…)، مهمترین خصیصه مثبت شما برای اشتغال، مدت زمانی که میتوانید به اشتغال با ما ادامه دهید (مثلا محدود به چند ماه یا یک سال، نامحدود، مشروط مثلا به دلیل برنامه ریزی برای جابجایی، تحصیلات، ازدواج، مهاجرت و…)) را به واتس‌اپ و یا پیامک زیر ارسال نمایند. لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید.
اگر در محدوده ی مورد نیاز مطب باشید با شما برای مصاحبه حضوری تماس میگیریم، از برقراری تماس تلفنی و پیگیری خودداری کنید.
امتیاز بده

کاریابی پزشکان مدجابز آگهی هایی را که مطابق قوانین کشور در حوزه استخدام و نیازمندی های پزشکان دندانپزشکان و داروسازان و سایر فعالان بهداشت و درمان دریافت میکند، منتشر و در اختیار مخاطبان قرار میدهد و در این بین هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. ما امکان سنجش کیفیت، صحت و اعتبار کالا یا خدمات آگهی شده را نداریم و تمام مسئولیت این موارد متوجه فرد آگهی دهنده میباشد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

نظرات کاربران