استخدام اپراتور لیزر، منشی و ادمین در جهت همکاری در کلینیک زیبایی واقع در شهریار

2 هفته قبل در تهران
کد آگهی : 301983
    کشور/استانتهران
    شهرشهریار

کلینیک زیبایی لوناس در شهریار استخدام می کند
ساعت کاری: ۱۰ تا ۱۹
منشی مطب خانم، دارای فن بیان مناسب، با حوصله و خوش برخورد، مسلط به پذیرش مشتری، سن حداکثر ۳۰ سال،حقوق ماهانه ۷ میلیون
ادمین خانم: خلاق و ایده پرداز، مسلط به امور عکاسی و تولید محتوا، مسلط به ادیت فیلم و عکس، مدیریت پیج و پاسخ به دایرکت ها و کامنت ها
فعالیت به صورت پاره وقت و سه روز در هفته میباشد که روزانه در حد ۳ ساعت نیاز به عکاسی و تولید محتوا داشته و کار ادیت، پست و استوری میتواند به صورت دور کاری انجام شود.
حقوق: ماهانه ۵ میلیون
اپراتور لیزر خانم: منظم، متعهد و با دقت کاری بالا. افراد مبتدی نیز پذیرفته میشود و آموزش های لازم توسط مجموعه داده می شود.
حقوق: ماهانه ۴ میلیون ثابت بوده و ۱۰ درصد از درامد هر مشتری به اپراتور تعلق میگیرد که در صورت فعالیت خوب و جلب رضایت مشتری، حقوق ماهانه شما به بیش از ۱۲ میلیون می رسد.
توجه فرمایید: اگر عزیزی می تواند بعنوان منشی و ادمین فعالیت کرده، و تمام فعالیت های ادمینی را نیز انجام دهد، حقوق دریافتی به ۱۱ میلیون افزایش خواهد یافت.

امتیاز بده

کاریابی پزشکان مدجابز آگهی هایی را که مطابق قوانین کشور در حوزه استخدام و نیازمندی های پزشکان دندانپزشکان و داروسازان و سایر فعالان بهداشت و درمان دریافت میکند، منتشر و در اختیار مخاطبان قرار میدهد و در این بین هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. ما امکان سنجش کیفیت، صحت و اعتبار کالا یا خدمات آگهی شده را نداریم و تمام مسئولیت این موارد متوجه فرد آگهی دهنده میباشد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

نظرات کاربران