پیام تسلیت رئیس بیمارستان شریعتی در پی درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی

پیام تسلیت رئیس بیمارستان شریعتی در پی درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی

دکتر احمدرضا جمشیدی، رئیس بیمارستان شریعتی، طی پیامی درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، عضو هیأت علمی دانشگاه را به جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان شریعتی و خانواده گرانقدر ایشان تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، متن پیام به این شرح است:

وبشّر الصّابرین الّذین إذا أصابتْهمْ مصیبهٌ قالوا إنّا للّه و إنّا إلیْه راجعون

خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید.

ایشان پزشکی دانشمند و استادی پرتلاش و با اخلاق بود که دردوران خدمت خویش در این دانشگاه، با اشتیاقی وصف ناپذیر در عرصه آموزش، پژوهش و درمان بیماران بی وقفه در تلاش بود و مراتب علمی را با جهد و کوشش فراوان و زحمات بی شائبه طی می کرد.

دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.

اینجانب ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی با خانواده معزز ایشان، اساتید محترم، دانشجویان گرامی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران و جامعه روماتولوژی کشور، برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

دکتر احمدرضا جمشیدی

رئیس بیمارستان شریعتی

امتیاز بده