خاکسپاری غم انگیز خانم دکتر پرستو بخشی

خاکسپاری غم انگیز خانم دکتر پرستو بخشی

همزمان با خاکسپاری خانم دکتر پرستو بخشی، آقای دکتر تیمورزاده متنی را در صفحه شخصی خود منتشر کردند که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

قطعه۵۱
امروز دختر غریب و مظلوم ایران، خانم دکتر پرستو بخشی غریبانه دفن شد. او که برای زندگی هرچه می‌توانست کرد اما به در بسته خورد:
پدرش را در سال۹۹ از دست داد. همین یکی کافی بود تا آن دختر شاد و پرانرزی دانشگاه ازاد را به زانو درآورد.
مادرش را که از دست داد به دختری بیروح و غمزده تبدیل شد. امروز تصویرش در روزهای عزای مادر را دیدم. باورکردنی نبود. صورتی غمزده و بی‌روح.
درخواست خود برای محل طرح اجباری(لاف اصل۳۰قانون اساسی) را به کمیسیون موارد خاص ارایه داد. آن‌ها چه کردند؟ شرایط این دختر را درک کردند؟ بالادستی آنجا بر تخت فرعونی تکیه زده که منشی‌اش هم به سختی جواب سلام جوانپزشکان را می‌دهد! پرستوی ما با بال‌های شکسته انقدر رفت و آمد که فلامک‌نشینان زرافشان، شماره‌ملی‌اش را برای ورود به طبقات ساختمان از همکف، بلاک کردند! (غلط_کردید انجا مال پزشکان است و همه‌ی شما که انجائید نوکر پزشکان کشورید. )
تخریب شخصیت پرستو و پزشکان کشور با چنین رفتارهایی پس از آن تعهدنامه بردگی ظالمانه ترکمانچایی غیرقانونی، تشدید می‌شود. و شما نامرد مردمان پرستو و پرستوها را کشتید.
حالا نوبت پسر رانتخوار نماینده رانتی شاهرود شد. مدیرکل املاک وزارت، که سند تعهد پرستو را برای صدور اجرائیه به دفترخانه بفرستد! شما شرف ندارید؟ دین که ندارید، آدمیت هم ندارید؟ به شما چه باید گفت؟
عین‌اللهی برای دختران و دامادهایت هم همینکار را کرده‌ای؟
پرستو را مثل تمام دخترپزشکان مظلوم ایران که به نام دروغین منطقه محروم به گوشه و کنار و گاه میان گرگان درنده‌، پرتاب می‌کنند همان عقده‌ای‌های میزچسب که همه می‌شناسند، پرتاب کردند.
و آنجا چه‌ها که نکردند با تحقیر شخصیت و خشونت کلامی با دختری تنها و غریب و دردمند که درگیر بحران‌های روحی شدید بود و شد آنچه نباید می‌شد.
اُف بر یکایکتان.
از خون دخترمان نخواهیم گذشت.

4/5 - (2 امتیاز)
1.6 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها