تسلیت درگذشت خانم دکتر پرستو بخشی

تسلیت درگذشت خانم دکتر پرستو بخشی

متاسفانه خبر فوت خانم دکتر پرستو بخشی (شماره نظام پزشکی 149144) متخصص قلب و عروق را به اطلاع می‌رسانیم.

مدجابز ضمن تسلیت به خانواده بهداشت و درمان کشور، یاد ایشان را گرامی می‌دارد.

در ادامه به پست اینستگرام آقای دکتر فرهاد تیمورزاده (drfarhadteimourzadeh@) پرداختیم که خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود:

خودکشی پزشکان

خودکشی دکتر آزاده بخشی

خودکشی پزشک

بازهم عزا

دیشب سر بر بالین‌ گذاشت و شاید نگذاشت اما دیگر بیدار نشد.

کجا هستند دادستان‌های کشور؟ آیا فقط برای دستبند زدن بر دستان پزشکان کشور و احضار فعالان مدنی دلسوخته حقوق جامعه پزشکی آماده‌اند؟
بلی خودکشی به یکباره رخ نمی‌دهد اما ایا وظیفه این وزارت بی‌دروپیکر و بی‌صاحب نیست که به بحران خودکشی جوانپزشکان کشور بپردازد؟ آقایان دادستان کل و جزء چرا رئیس شبکه، رئیس دانشگاه و وزیر بهداشت رو احضار نمی‌کنید؟

چرا یکی نیست بپرسد چرا این متخصص طرحی را در روزهای پایانی سال ظاهراً به اجبار از بیمارستان رحیمی خرم‌‌آباد به بیمارستان نورآباد آواره کرده‌اند؟

چرا یکی نیست این ساطور عدم نیاز در باره طرحی‌ها و عدم معرفی به ارتقاء در مورد رزیدنت‌ها را از دست مست‌شدگان قدرت بگیرد؟ چرا نمی‌توانید بچه‌های مردم را همانند بچه‌های خودتان تصور کنید؟ انطور که به من گفته شده پدر ایشان سال۹۹ و مادرشان پارسال فوت شده‌اند.

چرا جامعه پزشکی، چرا جوانان جامعه پزشکی پدر و مادر مسئول و دلسوز ندارند؟ چرا پزشکان کشور در بحران‌ها یتیمند؟

اما با شما هم حرف دارم بچه‌ها:

والله بالله تالله جان آدمی بسیار ارزشمندتر و گران‌بهاتر از هر کوفت دیگه‌ایه بچه‌ها به خودتون و به مشکلات زندگی، به سختی‌ها، به بی‌پولی، به قهر و آشتی‌ها فرصت بدین. فرصت فرصت فرصت. به این سرعت پل پشت سرتونو خراب نکنین. باور کنید زندگی شیرینه. شیرین خواهد شد. تلخی‌ها سختی‌ها همونطور که اومدنی دارن، رفتنی هم دارن.

عاشق همه شما و غمگین خبر رفتن شما
فرهادتیمورزاده

4.5/5 - (2 امتیاز)