مسئول امور بیمه آماده همکاری در تهران

2 سال قبل در تهران
کد آگهی : 185433
    کشور/استانتهران
    شهرتهران

دندانپزشکان و پزشکان و مدیران مراکز درمانی محترم که مطالبات وصول نشده از بیمه های تکمیلی دارند و یا مراکز دندانپزشکی که تمایل به انجام امورات بیمه اعم از عقد قرارداد با بیمه های تکمیلی یا تکمیل و ارسال ماهانه صورت حساب ها و اخذ مطالبات به صورت منظم و پیوسته بدون ریالی کسورات در دریافت سهم شرکت بیمه را دارند می توانند با ما تماس بگیرند تا با عقد قرارداد کاری به صورت توافقی با مبلغی بسیار منصفانه این مسولیت رو به یک کارشناس مجرب و متخصص در این امر بسپارند.
در ضمن تضمینی در مورد حُسن انجام کار از طرف ما به شما به صورت کتبی نیز داده خواهد شد. (اعلام تعرفه های جدید بیمه نای تکمیلی از اخر تیرماه میباشد اگر تمایل به عقد قرارداد دارید پیش از تکمیل شدن تعداد ظرفیت مراکز بیمه ها در نقاط مختلف تهران و پردیس و بومهن اقدام نمایید . )
جوابگو سوالاتتون در واتساپ هستم.

امتیاز بده

کاریابی پزشکان مدجابز آگهی هایی را که مطابق قوانین کشور در حوزه استخدام و نیازمندی های پزشکان دندانپزشکان و داروسازان و سایر فعالان بهداشت و درمان دریافت میکند، منتشر و در اختیار مخاطبان قرار میدهد و در این بین هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. ما امکان سنجش کیفیت، صحت و اعتبار کالا یا خدمات آگهی شده را نداریم و تمام مسئولیت این موارد متوجه فرد آگهی دهنده میباشد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

نظرات کاربران