جراح ( دندانپزشک زیبایی) جویای کار در تهران

2 سال قبل در تهران
کد آگهی : 204593
    کشور/استانتهران
    شهرتهران

جراح ، دندانپزشک زیبایی آقا با بیش از دوازده سال سابقه کار حرفه ای در مطب شخصی و اورگان های دولتی و خصوصی. دارای نمونه کار زیبایی، جراحی و ایمپلنت. دارای پروانه مطب تهران.
انجام تمام امور زیبایی ( کامپوزیت ونیر، سرامیک لمینیت، بستن دیاستم، بلیچینگ، FRC, اسید اتچ بریدج، اصلاح طرح لبخند و….) و درمانی ( درمان ریشه تمام دندانها ، جراحی، ترمیمی با تکنیکهای کانونشنال و بایومیمتیک، انجام اینله و آنله، پروتزهای دندانی ، اندو کراون، ایمپلنت( هر ۳ روش ایمیدیت، اِرلی و کانونشنال)، جراحی جی بی آر، جراحی اکسپوز دندانهای نهفته، جراحی افزایش طول تاج، استئوپلاستی، تسلط کامل به کشیدن و جراحی دندانهای نهفته حاد و مزمن، ترمیم سینوس باز شده، ساکت پریزرواسیون، و….. ) تمایل به همکاری با کلینیک یا مطب با لود بیمار بالا در منطقه ولنجک، زعفرانیه.

امتیاز بده

کاریابی پزشکان مدجابز آگهی هایی را که مطابق قوانین کشور در حوزه استخدام و نیازمندی های پزشکان دندانپزشکان و داروسازان و سایر فعالان بهداشت و درمان دریافت میکند، منتشر و در اختیار مخاطبان قرار میدهد و در این بین هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. ما امکان سنجش کیفیت، صحت و اعتبار کالا یا خدمات آگهی شده را نداریم و تمام مسئولیت این موارد متوجه فرد آگهی دهنده میباشد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

نظرات کاربران