ارائه خدمات مشاوره و اخذ اقامت فنلاند برای پزشکان متخصص

1 سال قبل در تهران
کد آگهی : 186440
    کشور/استانتهران
    شهرتهران

مؤسسه حقوقی بین‌المللی سفیران، از جمله برترین دفاتر حقوقی فعال در زمینه ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه مهاجرت است. در طول سال‌ها این مؤسسه به همراه متخصصان حقوقی و کارشناسان کوشای خود موفق به پشتیبانی حقوقی کاملی از مراجعه‌کنندگان خود شده و آنان را با جدیدترین قوانین مهاجرتی آشنا کرده است
بالا بودن سطح زندگی در کشور فنلاند موجب شده تا متخصصان بسیاری به تحصیل و زندگی در این کشور اروپایی عضو پیمان شنگن، علاقه‌مند شوند. مهاجرت پزشکان متخصص به فنلاند می‌تواند به همراه تحصیل در این کشور صورت گیرد. به‌طوری‌که متقاضی اقدام به ادامه تحصیل در تخصص‌های پزشکی موجود در دانشگاه‌های این کشور کرده و به ارتقاء مدارک تحصیلی و تخصصی خود همت کند.
http://safiranstudy.com/

امتیاز بده

کاریابی پزشکان مدجابز آگهی هایی را که مطابق قوانین کشور در حوزه استخدام و نیازمندی های پزشکان دندانپزشکان و داروسازان و سایر فعالان بهداشت و درمان دریافت میکند، منتشر و در اختیار مخاطبان قرار میدهد و در این بین هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. ما امکان سنجش کیفیت، صحت و اعتبار کالا یا خدمات آگهی شده را نداریم و تمام مسئولیت این موارد متوجه فرد آگهی دهنده میباشد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

نظرات کاربران