ارائه خدمات مشاوره و اخذ اقامت امارات

4 هفته قبل در تهران
کد آگهی : 187153
    کشور/استانتهران
    شهرتهران

امارات متحده عربی United Arab Emirates، یکی از کشورهای توسعه‌یافته، ثروتمند و مرفه حوزه خلیج فارس است که در چند دهه‌ گذشته پیشرفت سریعی داشته است. این پیشرفت و توسعه، تب مهاجرت به امارات را در سال‌های اخیر داغ کرده است. به‌طوریکه مهاجرت پزشکان به امارات یک اولویت برای مسئولین این کشور شده است. در حال حاضر امارات متحده عربی جزء یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت پزشکان است.
موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت یکی از بزرگترین موسسات مشاوره به حساب می آید که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می کند. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای پارسی کانادا در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را به نحو مطلوبی ارتقا دهند و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید وجه خود را از موسسه باز پس گیرید. تیم متخصص پارسی کانادا تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند.
دفتر تهران: شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج ،تقاطع توحید 3، پلاک ۴
https://parsicanada.com/uae-immigration/doctors-immigration/

امتیاز بده

کاریابی پزشکان مدجابز آگهی هایی را که مطابق قوانین کشور در حوزه استخدام و نیازمندی های پزشکان دندانپزشکان و داروسازان و سایر فعالان بهداشت و درمان دریافت میکند، منتشر و در اختیار مخاطبان قرار میدهد و در این بین هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. ما امکان سنجش کیفیت، صحت و اعتبار کالا یا خدمات آگهی شده را نداریم و تمام مسئولیت این موارد متوجه فرد آگهی دهنده میباشد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

نظرات کاربران