اخذ اقامت آلمان با موسسه حقوقی و مهاجرتی سروش فردا

4 هفته قبل در تهران
کد آگهی : 193227
    کشور/استانتهران
    شهرتهران

مهاجرت پزشکان به آلمان با توجه به نیاز کشور آلمان و افزایش میانگین سنی جمعیت این کشور، در حال افزایش است. اگر به عنوان یک پزشک تحصیلات دانشگاهی و سابقه کار مرتبط با آن را دارید و به زبان آلمانی یا انگلیسی تسط نسبی پیدا کرد اید، اخذ ویزای کار پزشکان در آلمان، می تواند اولین گزینه برای شما باشد.
مهاجرت کاری پزشکان به آلمان امکان زندگی در یکی از بهترین کشورهای اروپایی را به شما خواهد داد و درصد موفقیت ویزاهای کار صادر شده آن برای ایرانیان به شرط انجام صحیح پروسه بالاتر از همه کشورها است.
موسسه حقوقی سروش فردا (و موسسه بین المللی سروش فردا)، در زمینه مشاوره حقوقی بین الملل فعالیت خود را زیر نظر وکلای پایه یک دادگستری ایران آغاز نموده است و امروز به عنوان یکی از معتبرترین موسسات حقوقی ایران شناخته می شود.
مشاوره رایگان در موسسه حقوقی سروش فردا:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰ – پنج شنبه ها تا ساعت ۱۶

امتیاز بده

کاریابی پزشکان مدجابز آگهی هایی را که مطابق قوانین کشور در حوزه استخدام و نیازمندی های پزشکان دندانپزشکان و داروسازان و سایر فعالان بهداشت و درمان دریافت میکند، منتشر و در اختیار مخاطبان قرار میدهد و در این بین هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. ما امکان سنجش کیفیت، صحت و اعتبار کالا یا خدمات آگهی شده را نداریم و تمام مسئولیت این موارد متوجه فرد آگهی دهنده میباشد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

نظرات کاربران