استخدام پزشک عمومی، کلینیک‌ها و مراکز نیازمند پزشکان – امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

تمام پیشنهادهای کاری برای استخدام پزشک عمومی امروز سه شنبه 18 اردیبهشت را در سایت تخصصی کاریابی و نیازمندی های پزشکان مدجابز ببینید و بهترین موقعیت‌های شغلی و استخدامی برای پزشکان عمومی کشور آگهی‌های جذب و دعوت به همکاری از پزشکان عمومی را میتوانید اینجا مشاهده کنید.
استخدام پزشک قراردادی و پزشک خانواده و پزشکان طرحی برای موقعیت های مختلف شغلی مطب ها درمانگاه ها بیمارستان ها و مراکز بهداشت سراسر کشور، همچنین شما میتوانید آگهی‌های مورد نیاز خودتان در زمینه جذب و استخدام پزشک را به مجموعه مدجابز محل کنید.
استخدام پزشک عمومی در حوزه‌های زیبایی و مسلط به بوتاکس و مزوتراپی، درمانگاه شبانه روزی، ترک اعتیاد و mmt، همچنین چنانچه به پروانه پزشک عمومی برای کلینیک خود نیاز دارید بهترین آگهی های استخدام در این سایت قابل ملاحظه می‌باشند،
کاریابی پزشکان مدجابز علاوه بر وبسایت، دارای صفحه اینستاگرام با فالوئرهای زیاد و کانال تلگرام فعال دارای تعداد زیاد عضو میباشد و شما می‌توانید با خیال راحت نیازمندی‌های حوزه پزشکی و بهداشت و درمان خود را به ما بسپارید.

استخدام پزشک

امروزه بسیاری از کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، نیازمند پزشک هستند. پزشکی در ایران، یک رشته پرطرفدار و محبوب است که شاخه‌های مختلفی دارد. نیاز به پزشک عمومی و متخصص، همواره در تمامی کشورها احساس می‌شود. از این رو می‌توان گفت پزشکی بازارکار بسیار خوبی دارد. استخدام پزشک در ایران نیز توسط بیمارستان‌ و درمانگاه‌های معتبر انجام می‌شود.

اگر برای کلینیک یا بیمارستان خود نیازمند پزشک عمومی یا متخصص هستید و یا اگر پزشکی به دنبال استخدام شدن در یک مکان خوب می‌باشید، تفاوتی ندارد. در هر صورت سایت مدجابز می‌تواند در این مسیر شما را یاری کند. در ادامه همراه ما باشید تا کمی مفصل‌تر در این رابطه صحبت کنیم.

استخدام پزشک عمومی در ایران

پس از اتمام دوره کارشناسی پزشکی، شما یک پزشک عمومی هستید که بازار کارتان ایران گسترده است؛ چراکه همواره مراکز درمانی زیادی نیازمند استخدام پزشک عمومی می‌باشند. برای استخدام در شغل دلخواه خود، باید دوره‌های مخصوصی را بگذرانید. برای مثال کار یک پزشک در کلینیک با کار یک پزشک در بیمارستان، ممکن است متفاوت باشد. می‌توانید آگهی‌ های مرتبط با مهارتی که دارید را از طریق مدجابز دنبال کنید.

شرایط استخدام پزشک عمومی

برای استخدام پزشک عمومی در ایران، فرد مورد نظر حتما باید مدرک پزشکی خود را از یک دانشگاه معتبر دریافت کرده باشد. برخی از بیمارستان و درمانگاه‌های بزرگ، به تجربه کاری پزشک عمومی اهمیت بسیار زیادی می‌دهند. به عبارت دیگر، برای آن‌ها ضروری است که حتما سابقه کار حرفه‌ای داشته باشید. البته برخی مراکز درمانی نیازمند به پزشک هستند که اهمیتی به این مسئله نمی‌دهند. انواع آگهی مرتبط با استخدام پزشک بدون سابقه کار در تهران، کرج و سرتاسر ایران را می‌توانید در سایت مدجابز مشاهده کنید.

به عنوان یک پزشک عمومی، داشتن مهارت‌های کامپیوتری و نرم افزاری نیز برای استخدام مهم است. چرا که در دنیای دیجیتالی امروز، کار با رایانه و سیستم‌های مخصوص پزشکان، اهمیت بسیاری پیدا کرده است. همچنین اکثر مراکز درمانی، قوانین و انتظارات خاصی دارند که اغلب در آگهی استخدام پزشک عمومی به آن‌ها اشاره می‌کنند. اگر توانایی رعایت مقررات را داشتید، می‌توانید جهت استخدام، رزومه خود را ارسال کنید.

برخی قوانین استخدام پزشک

اخیرا قانون جدیدی در بسیاری از بیمارستان ها، کلینیک ها و درمانگاه ها وضع شده است که می‌گوید: حداکثر سن استخدام پزشک عمومی، 35 سال می‌باشد! البته برخی از مراکز درمانی اهمیتی به این مسئله نمی‌دهند. پس هنگام مطالعه آگهی، حتما به این نکته توجه نمایید.
اگر می‌خواهید به عنوان پزشک مشغول به کار شوید، حتما باید کارت پایان خدمت یا معافیت خود را دریافت کرده باشید. همچنین نباید هیچگونه سابقه کیفری یا اعتیاد داشته باشید.

استخدام پزشک متخصص

پزشک متخصص درجه بالاتری از پزشک عمومی است. این پزشکان در یک رشته خاص تخصص خود را دریافت می‌کنند و سپس می‌توانند به راحتی با جستجو آگهی های مختلف در سایت‌های کاریابی مانند مدجابز، شغل مرتبط با تخصص خود را در مراکز درمانی حرفه‌ای بیابند.

انواع شرایط استخدام پزشک

افرادی که به دنبال آگهی استخدام پزشک هستند، باید به خاطر داشته باشند که قرارداد کار این شغل در سه دسته تمام وقت، پاره وقت و دورکاری قرار دارد. اگر به دنبال درآمد بالا هستید، توصیه می‌کنیم آگهی‌های استخدام پزشک تمام وقت را بررسی کنید، اما اگر به خاطر محدودیت زمانی، امکان کار تمام وقت را ندارید، آگهی‌های استخدام پزشک پاره وقت مناسب شماست. در عین حال اگر قادر به کار حضوری نیستید، می‌توانید انواع آگهی استخدام پزشک دورکار را بررسی کنید.

استخدام پزشک تمام وقت

بالاترین حقوق استخدام پزشک عمومی، مربوط به گزینه تمام وقت است. این قراردادها بیشترین ساعت کاری را دارند و با استخدام به این شکل، حقوقتان به قدری خواهد بود که نیاز به شغل دوم نداشته باشید. البته همیشه موارد استثنا نیز وجود دارند. در کل باید شرایط خود و آگهی ها را بررسی نمایید.

استخدام پزشک پاره وقت

این نوع قرارداد اکثرا مناسب افرادی است که محصول تحصیل برای دریافت تخصص خود می‎باشند. کار پاره وقت برای این پزشکان یک گزینه عالی است که هم منبع درآمد داشته باشند و هم سابقه کار به دست بیاورند.

استخدام پزشک دورکار

برخی از مشاغل پزشکی مانند مشاوره‌ها را می‌توان به صورت دورکاری انجام داد. آگهی های مرتبط با این قرارداد تعداد زیادی ندارند، اما برای کسانی که امکان کار حضوری ندارند، گزینه مناسبی است.

چه مراکزی نیازمند پزشک هستند؟

پزشکان عمومی و متخصص با توجه به حوزه کاری خود می توانند در محیط‌های مختلف کار کنند. کلینیک ها، درمانگاه ها، بیمارستان ها و مطب های تهران، کرج و سایر کشورهای ایران، جزو مراکزی هستند که نیازمند پزشک عمومی و متخصص می‌باشند. برخی پزشکان نیز در آزمایشگاه‌های مخصوص می‌توانند کار خود را آغاز کنند. با بررسی آگهی های سایت مدجابز، شغل‌های مرتبط با توانایی خود را به راحتی می‌توانید پیدا کنید. از میان درخواست‌های مختلف استخدام پزشک، رزومه خود را به مرکز مدنظرتان ارسال کرده و منتظر جواب بمانید. موقعیت‌های شغلی موجود در این سایت گسترده است و هر پزشک به راحتی و با کمی جستجو می‌تواند به یک موقعیت عالی دست پیدا کند.

حقوق پزشکان در ایران

احتمالا می‌دانید که پزشک عمومی حقوق کمتری نسبت به پزشک متخصص دارد، پس اگر به این مورد در آگهی استخدام برخورد کردید، تعجب نکنید. بسته به فعالیتی که پزشک انجام می‌دهد و با توجه به بودجه مرکز درمانی که در آن استخدام شده است، حقوق‌ها متفاوت است. در سایت مدجابز، می‌توانید با مراجعه به آگهی‌های استخدام پزشک، میزان حقوق‌ها را مشاهده کنید. اگر شرایط مناسبی داشته باشید، می‌توانید در یک مرکز درمانی خوب با حقوقی عالی استخدام شوید.
سایت مدجابز برای جستجو موقعیت شغلی استخدام پزشک
اگر به دنبال آگهی‌های استخدام پزشک هستید، سایت مدجابز در اختیار شماست. در مدجابز می‌توانید انواع موقعیت‌های شغلی استخدام پزشک در تهران، کرج و سراسر ایران را بررسی کنید و در نهایت بسته به شرایطی که دارید، با آن‌ها تماس حاصل فرمایید. مراکز درمانی مربوطه، پس از بررسی رزومه‌تان و مورد قبول بودن آن، شما را استخدام خواهند کرد. به این راحتی می‌توانید در یک مرکز عالی که مطابق با شرایط و خواسته‌هایتان است، استخدام شوید. فراموش نکنید که مدجابز انتخابی عالی برای بررسی آگهی های استخدام پزشکی است.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5/5 - (5 امتیاز)
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x