اهمیت بخش پذیرش درجذب بیمار به کلینیک و مطب پزشک

اهمیت بخش پذیرش درجذب بیمار به کلینیک و مطب پزشک

بخش پذیرش هم در بیمارستان ها و درمانگاه ها و هم در مطب و کلینیک ها پیشخوان آن واحد درمانی به حساب می آید و از جهات مختلف نقش مهمی را در درآمد و ادامه حیاط آن مجموعه درمانی ایفا میکند. یک برخورد اشتباه با مراجعه کننده باعث می شود او هرگز به مطب شما مراجعه نکند و طبعات جبران ناپذیری را برای کلینیک به همراه داشته باشد. پس افرادی را باید استخدام کرد که علاوه بر آشنایی با اصول مدیکال مارکتینگ با برخوردی ایده آل با مراجعه کنندگان داشته باشند.

اگر در به کارگیری پرسنل مطب یا کلینیک دقت نظر کافی به عمل آید، این افراد با اطمینان بسیار بالایی در پیشرفت کلینیک یا مرکز تاثیری شگرف خواهند داشت. استخدام افراد شایسته برای مطب یا کلینیک، مراجعه کننده را بار دیگر به مطب پزشک سوق می دهد و علاوه بر آن امکان معرفی به دیگر اعضای خانواده، دوستان و آشنایان نیز افزایش می یابد و تبلیغ دهان به دهان یکی از بهترین روش های تبلیغاتی میباشد.

فراموش نکنید که ایجاد ارتباط با بیماران تنها به برخوردهای حضوری محدود نیست. شیوه پاسخگویی به اولین پیامی که مخاطب در فضای مجازی بریا شما ارسال می‌کند و اولین ارتباط تلفنی با یک بیمار، همگی باید بر اساس تکنیک‌های صحیح بازاریابی باشد.

امتیاز بده

آگهی های مرتبط با این مطلب

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها